Zuzuuu 80 90 milyonluk ulkede milyonlarca doktorun uzmanlarin aşı aşı diye kendini parçaladığı bir ulkede sizin bu kadar akilli olmaniza gülüyorum. Bu kadar ince düşündüğünüze göre bebeginize hicbirsey yedirip icirmemenizde lazim herseyde ilac var hormon var saymaya kalksak bebegimize aşıdan daha zararli milyon tane şey bulabiliriz insallah hepsini uyguluyorsunuzdur ne diyim. Zaten aslinda Turkiyenin en büyük problemi bu, her konuda uzmaniz,herseyi biliyoruz,insanlar bosuna okuyor yillarca dirsek çürütüp bosuna doktor oluyor ne gerek var dimi? Keske doğumu da evinde yapsaydin işinize gelince doktorlar iyi biliyor, gelmeyince doktor yap dese de onemli degil ben daha iyi biliyorum