kızlar 3+1 evde oturuyorum oturma odamı kiraya vereceğim eve taşıdığım için oda boşa çıktı çocuk odasındada fazlalık eşyalarım vrdı şimdi salona taşıncam ama iki gümüşlük konsol sehpa ünite vardı koltuklar. boşa çıkan odama konsolu üniteyi attım 2 sene daha bu evde oturcaz konsoluma yazık etmiş olurmuyum acaba odalarda boş eşya gibi durcak satsak parada etmez yeni ama çok vermezler napsam bilemedim çocuğada alan olsun dedim salonum büyük ama fazla eşyayla oturmak zorolur die düşündüm benim gibi yapan varmı