Benim bebeğimde doğduğundan 5 ay civarına kadar sürekli kusardı. Zaten her ay rutin kontrole de gidiyoruz ama bu konu için de bir kaç defa götürdüm herhangi bir sorun yok demişti. Midesi hassas bir bebek olabilirmiş, 5 aydan sonra da tamamen geçti diyebilirim şuan 8 aylık olmak üzere. Siz de mutlaka doktora götürün tabii ama normal bir durumda olabilir, her bebek birbirinden farklı sonuçta