Merhaba, bebeğim 2 ay 10 günlük. Bu zamana kadar anne sütü günde 1 defa da mama veriyordum aptamil prosneo ile başladık devam ettik hep. Ancak 10 gündür bebeğim mamayı içmiyor, sadece anne sütü bu sebeple de benim göğüslerim dolmadan acıkıyor, gece daha sık uyanıyor. 1 haftada da 25 gr almış.. güncel kilosu 5.550.. doktor mama değiştirebilirsiniz dedi. Aptamil şekerli olduğundan genelde diğer mamaları sevmeyenler aptamile geçiyor diye duydum ama biz aptamilden sonra hangi mamayı deneyebiliriz?