Kızlar merhaba öncelikle 2 gündür bebeğim emmek istemiyor süt çok tazyikli geldiği için itiyor ağlıyor daha öncesinde böyle bir sorunumuz yoktu emmediği için göğüslerim çok sertleşti bende sağım yapmak istedim resmen 380 ml süt çıktı iki göğüsten toplam biberondan içti bebeğim geri kalanını buzluğa koydum bebeğimin emmesi için tazyiği kesmek için ne yapabilirim ? Bu arada tam 2 aylık bugün 😞