Elf33 2 aylık bebegim var emziriyoru. Bugün aşı randevusu aldım. Siz naptınız emzirirken aşı oldunuzmu
Selin123 Elf33 Ben 2 doz aşımı da oldum, hiç bir sorun olmadı. Doktorumuz da mutlaka aşınızı olun demişti. Araştırmalarıma göre de henüz aşı olup kayda geçmiş bir yan etki yok, bence mutlaka aşınızı olun
EminEymen15 Elf33 bende 1 bucuk ay once dogum yaptim. Gecen haftada gittim asi oldm. Doktorum olabilirsin dedi bebegrde antikor geciyorms
Acemianneyizz 25 gu lik bebegim var 2 gün önce vuruldum bionecth hiçbi sıkıntı yok vurulabilirsin bebeğinde antikor olusturuyor bebeğinde korunuyor vurulmanı öneririm ayrıca hemen de emzirdim çocuğumu
Elf33 Aşı randevu saatim geliyor yanlış bişey yapmak istemiyorum yinede deneyen daha iyi bilir tecrübe sonucta o yüzden acil cvp istedim
Melek06 Bende bebeğim iki aylık ken vurgundum biontek ve bi sorun yaşamadım şimdi ikinci toz var on gün sonra