Merhaba annişler. Bebeğim yarın 10 aylık oluyor daha doğrusu 10. Ayını dolduruyor. 3.490 gr doğmuştu şuan 7900 gr kilo almıyor etrafımda herkes çok zayıf diyor şuan sürekli yuvarlanıyor apalıyor ama çok değil niye yürümüyor hala diyorlar dişleri hiç çıkmadı daha belirti de yok kafayı yicem normal mi sizce böyle durumu yaşayan var mı nolur akıl verin kafayı yemek üzereyim😔