Usaysenur Merhaba , 3,5 aylık kızım var az önce dışkısında çok az kan vardı normal midir başına gelen var mı?
inci_34 Usaysenur tattım benimde 2aylık iken gelmişti süt alerjisi olabilir korkma doktora götür kaka tahlili yaptır
esrasyaa Usaysenur besin alerjisi olabilir kabizsa makatinda catlak vs olabiliyo doktorunuza goturun mutlaka
Usaysenur inci_34 doktorumla konustum protein süt alerjisi dedi :) inek sütü içeren şeyler tüketmeyeceğim teşekkür ederim 🌺