Labrinth Kızlar ahşap görünümlü tezgah kullanan var mı aranızda kullanımı nasıl korkulduğu gibi su çekip koku yapıyor mu ve Mudodan mobilya alan var mı nasıl kalitesi şikayetlerde dönüşleri nasıl
E_doga Ben Mudodan almıştım birkaç birşey . Ama verdiğim paraya göre ahım şahım kaliteli gelmedi bana. Ha çok güzeller orası ayrı ama bundan sonra sadece dekoratif ürün alırım başka mobilya tarzı almam..
E_doga Labrinth mutfağım İçin ufak bir köşe takımı ve sehpa almıştım.. tekstil ürünlerini de kullanıyorum havlusu falan filan onlar güzel . Bardağı tabağı vs. O tarz şeyleri de fena değil düşünürseniz. Ama dediğim gibi o kadar paraya değmez yani.