Merhaba kızlar sizlere bir sorum olacak bebeğim 15 günlük ☺️ Kakasını yapıyor sarı renk fakat ondan mıdır bilmiyorum poposunda sarı renk oluşmuş her defasında olmasa da altını değiştirdiğimde bepentol krem sürüyorum. Sizce nedeni krem midir? Yada başka sebebi var mıdır? Şunu da belirtmek istiyorum temizleme pamuğu ve ılık su kullanıyorum ☺️☺️