betulbusra ben 40’ımız çıkınca kitap okumaya başladım resimlerini gösteriyorum, çok ilgisini çekiyor, dikkatlice inceliyor, beni dinliyor.. Şu an elimdeki okul öncesi dönem hikaye kitaplarını okuyorum.. Elimdekiler bitince dokun hissetli, sesli, üç boyutlu, farklı duyulara hitap eden hikayelerden almayı düşünüyorum..