Gulcanyvz bizde erganiden batiya tayinimiz çıktı keşke cikmasaydi diyoruz, şartları gayet güzel hangi ilcede mesela butikler, gratis ,Migros olur ki mesela ☺️ Oturdugumuz ev 3+1 700 liraya oturuyorduk cokta lüks bir daire idi suan 1000 liradan veriyorlar ama yine de cogu yere göre uygun diyebilirim