Hacersareninannesi Kızlar bebeğinizin kıyafetlerine taşan kaka lekelerini neyle temizliyorsunuz ben geçiremedim sarı leke olduğu gibi duruyor bı çözüm söyleyin kızımın kıyafetleri lekeler yüzünden kullanılamayacak hale gelmesin
Milamoms Hacersareninannesi domol leke çıkarıcı sprey kullanıyorum ama ben bekletniyorum olur olmaz sıkıp citiliyorum geçiyor
Smmom95 Hacersareninannesi ben banyo sabunu varya hacı şakir onu sürüyorum leke olan yeri ıslatıp sürüyorum öyle bekliyo yıkayana kadar o çıkarıyor
Medusafer Hacersareninannesi bez ne kullanıyorsunuz bilmiyorum ama kizim 13 aylık sadece bir kere kiyafeti kaka oldu onu da ben bulaştırdım bezimiz hiç taşırma yapmadı prima premium care kulot bez kullanıyorum bence bezinizi değiştirin
Papatyaanneee Ben herhangi bir katı beyaz sabunu sıcak suyla çitiliyorum yıkıyorum çıkıyor sonra makineye atıp yıkıyorum
Aliveannesiiii Hacersareninannesi öncelikle bekletmiyorum kaka bulaştığında hemen önden beyaz sabunla yıkayıp kenara koyuyorum, makineye atmadan önce lekelerin üzerine baby me leke çıkarıcı sıkıyorum( e bebekten alıyorum) Oğlum 14aylık hiç kalan kaka lekesi yok kıyafetlerinde 🙏🏻
Adakus24 Hacersareninannesi ben direk çamaşır suyu döküyorum hemen çıtılıyorum sudan geçiriyorum hemen çıkıyor