Ben hiç gitmedim taş gibi olmuştu gögsüm ilk doğumumdu bide oğlum ememiyordu ucu bile taş gibiydi resmen. Önce sıcak duşun altına girdim aşağı doğru masaj yaptım çok iyi geldi. Sonra kayınvalidem zeytinyağ ile masaj yaparak çıkarttı sütü oda çok iyi geldi. Ama en güzel yöntem k bakmayın sölicem ama eşim emdi artık yarım saat filan o şekilde sütü çıkarttı ve gögsüm hafif rahatladı sonra ben masaj yaptıkça süt rahat rahat çıktı. Boşuna antibiyotik kullanmayın. Yoksa emziremesiniz.