Kizlar biliyorsunuz ki 4 aydan sonra demir takviyesi öneriyor doktorlar. Bende doktoruna danistim devletin verdiği ilacın kabız yaptığını ve başka ilaç onermesjni rica ettim. O da bana bestiron önerdi günde kilo başına iki damla dedi? İlacı aldım ve prospektusunu 4 yaşından sonra kullanılacağı yazıyor. İlaç da demir emilimini c vitamini desteklediği için portakal aromalı olunca biraz suphelendim açıkçası. Siz 4 yaşından önce kullandınız mı bu damlayı? Ve kaç damla kullandınız???? 🧟♀️🧟♀️