Kusdmr 18 aylık kzıma balık yağı başlayacağım.Doktorum möllers önerdi.Aromalı mı almalıyım ?Yada möllersde hangisini almalıyım.Dikkat etmem gerekenler neler
aycanbebek Biz möllers elma aromalı almıştık ama çok ağır bi balık tadı geliyodu kızım kullanamadı bozuldu gitti öyle maalesef. Şu an easyfishoil d vitaminli olanı kullanıyoruz limon portakal aromalı kızım bunu çok severek yiyo tavsiye ederim