Egehaninannesii Yingyang bende adet gecikmesi yapmadı valla iki dozuda oldum ama yapanlar olmuştu burda okumuştum. Aşıdan gecikmistir
Yingyang HypnoticPoison bir çok kadın aşıdan sonra adet düzensizliği yaşadığını söylüyor bende aşıdan sonra böyle bir durum yaşadığım için benimle aynı durumda olan varmı diye merak ettim bu ilgisi var yani
Mom213678 Bende ilk doz aşımı oldum adetim şuan 10 gün gecikmiş biraz rahatladım açıkçası sadece bende bu durum yokmuş
HypnoticPoison Yingyang vallahi kadınları bilemem de üreme organlarına etkisi hızlandırdığı yönünde erkeklerde sperm sayısını artırıyormuş ama kadınlarda ne yaptığını bilmiyorum. 🤔
Mom72626 Yingyang kol ağrısı dışında bir sıkıntı yaşamadım canım ikisini de oldum istersen bi kadın doğuma görün 😊❣️
neslihannt Yingyang bende 2. dozdan sonra adet olmadım 11 gün geçti. Gebelik şüphem yok ama pazartesi gidip kan testi yaptıracağım.
Cakos Yingyang Aaa cok ilginc . Gecen ay bende 15 gun geciktim ve hic asi yuzunden olabilecegini dusunmemistim , mevsimsel sanirim demistim . Hatta hamile miyim diye test bile yaptim .
BalKavanozu Yingyang Valla ben pazartesi aşı oldum normalde bugün olmam lazımdı 7 sinde oldum🤷♀️ Yani gecikmedi erken geldi
Arenn Yingyang bende her 2 aşıdan sonra gecikme yaşadım hatta bir ark ım dr a gitmiş hamilemiyim diye dr aşı olduysan normal gebelik yok aşı geciktiriyor demiş