eceozge
Emzik kullanıyor mu? Ben uyku arkadaşına alıştırmıştım. 15 aylık olacak hala uyku arkadaşı ve emzikle uyur. Uyuma süresini de uzatıyor
Tahminimce bu, kısa bir dönem gibi geliyor. Çok huy değiştiriyorlar artık 6 aydan, 7 aydan snra. Yani uyumayan bebek bi bakmışsınız 2, 3 saat uyuyor.. Hallerine belli olmuyor. Zor ama sabır. Uyku eğitimi lazım gibi