Deletedmom308 canım benim bebeğim de öyleydi memeyi almıyordu ve uyanmıyordu uyandıramıyırduk bir yerine birşey olacak diye de kıyamıyorduk mecbur sağıp veriyordum ama onu bile almıyordu sütüm zaten azdı ilk hafta hiç uok denecek kadar 3. Gün sarılık olup hastane yattık 1 hafta. Uyandırmak için altını aç ayak altına parmağınla vur elini ıslat yüzünü yıka uyandır hastane de yatarken hemşireler de bu şekilde uyandırdı emzirmeye gittiğimde ama meme almıyorsa biberon ver hatta mama bile ver kimseye bakma ben baktım bir hafta ayrı kaldık töbe bir daha kimseyi dinlemem ben hala gündüzleri sütümü sağıp veriyorum sadece gece meme alıyor uyku arası şuna 2 aylık çok zor süreçler yaşadık yanımda olsun sağlıklı olsun sağıp da vereyim diyorum 🙏🏻 Günde 1 öğün de mama takviyesi yapıyorum sütüm hala yetersiz