Yeniaanne canim 2 gun once bi is gorusmesi yaptim.
ilk gorusme olumluydu teknik detaylari bildim falan. Sonra beni dusundukleri birimin sefine yonlendirdiler dunde onunla gorustum. Cok fazla detay sormadi, zaten ozan beyle konustunjz herseyi dedi. Ise ne zaman baslayabilirsin die soru, bide maas beklentimi sordu. Sonra 1 hafta icinde donucez dedi.. acaba sonuc nedir bi fikrin var mi ?