Tubaal benim aniden kesmem gerekti 20 aylık olacaktı. Salça sürüp koli bandı yapıştırdım gel kızım öpelim hasta olmuş iyileşsin dedim gün boyu gelip öpüp gitti. Gece çok ağladı normalde memede gözleri kapanır ayağımda sallar yatırırdım uyumak istemedi battaniyede sallayarak uyuttum ertesi gün daha kolay oldu 10 gün sonra tam unutuyorlar