Gnyasl şehir olarak güzel aslında gezilecek çok yeri var ama kocayı bulamıyon bacım gezmeye 🤣🤣 bizde silvandaydık batman merkeze 20 dakikaydı batmanı ben çok sevmiştim eşime ısrarla bir dahaki doğuya batmanı ilk sıraya yaz diyorum 🤣 ya bilmiyorum pandemide biraz etkin oldu evden dışarı falan çıkmadık ama alışamadım 1,5 sene olacak hala eşime keşke diyarbakırda olsaydık diyorum özlüyorum orası daha iyiydi diyorum birazda arkadaş çevreside etkiliyor bunu tabi gutbet olunca çevre önemli oluyor 😄