Gnyasl Bu sene Batıya geldik çok şükür, vandaydık. Van’ı çok özledim aratmaz dedim ama arattı. Şimdi Denizli Serinhisardayız burası köyden bir tık gelişmiş bir yer imkanlar kısıtlı. Ama Denizli’nin farklı ilçeleri biraz daha iyi. Merkez çıkarsa miss, şans meselesi.