Kizlar bebegim suan 1 aylık, 34 haftalik erken dogdu kuvezde 11 gun kaldi 2080kg çıktı kuvezden 1 hafta sonrasına 2180 oldu cabuk toparlanmasi icin mama takviyeside başladık memeyi başta alamadı zaten kuvezde hep sut sagip goturdum evdede ilk 5 6 gun genelde sagdim icirdim suan artk emiyoruz 2 saatte falan 20 dk yarim saat emiyo gunduz çok huysuz olduğu zaman ve doymadiignda 60 cc mama veriyorum bazen 1kez yada 2 kez, gecede saat başı yada 2 saatte bi kalkıyor ilk gece yatarken ve sabaha karşı mama veriyorum dogru mu yapıyorum bilmiyorum sizler ne durumdasınız