Benim bebeğim 10 günlükken ağız çevresinde morarma sebebiyle küvezde kalmıştı ve taburcu olurken işitme testine tekrar sokulmuştu , kesinlikle derin uykuda olması gerektiğini söylemişlerdi ısrarla anneli odada kaldığımızda ara ara götürdüm hayır şimdi değil hayır şimdi değil deyip uygun zamanı beklemişlerdi , demek ki net sonucu o zaman alıyorlar diye düşünmüştüm o yüzden sizde sıkmayın canınızı arkadaşımın bebeği de ilk seferinde geçememişti sonra tekrar yaptırdılar bir problem yaşamadılar canınızı sıkmayın lütfen bir problem yoktur diye düşünüyorum inşallah da öyledir 🥰