Kızlar son iki gündür çocuğumu tanıyamıyorum. Yedi buçuk aylık oldu şu son iki-üç gündür uykular iztirap resmen, kolumda pispislerdim onu istemiyor ayağıma alıyorum kendini atmaya çalışıyor, uyku eğitimi icin acaba kendi mi uyumak istiyor diyorum yatağına yatırıyorum basıyor çığlığı. Ayağımda salliyorum uyuyor tam indiriyorum açıyor gözünü napacağimi şaşırdım ilk kez böyle oluyor. Var mı bir fikri olan, başına gelen? 😓