Sevgili annelerim anne adaylarım 16 aylık oğlum emerken 1 2 dakika emip bırakıp gidiyo sonra gelip tekrar emmek istiyo iyice oyuna çevirdiği için sütten kesmeyi düşünüyorum ama nasıl yapmam gerektiği konusunda bi fikrim yok küstürmek de istemiyorum zaten yemek konusunda da çok sıkıntılıyız sütten kesersem küsüp hiç bisey yememeye başlar diye korkuyorum bi önerisi olan varmı acaba?