Merhaba kızlar. Bebeğim 4 aylık. Geçen hafta öksürüğü ve balgamı vardı, burnu tıkalıydı. Doktora gittik ciğerlerine inmediğini günde üç kere aspiratörle burnunu açmam gerektiğini sonrasında da burun içi bakım için nemlendirici sprey ve öksürük için de bitkisel şurup olan Prospanı yazdı. Bugün tam 6 gün olacak. Sık öksürüğü yok ama bazen ve özellikle bu sabah öksürdüğünde tıkanıyor ve nefes alamıyor. Her seferinde bir şey olacak diye aklım çıkıyor. Öksürüğün nefesini kestiği zamanlarda o panikle hemen kucağıma alıp sırtına vuruyorum, havaya kaldırıyorum vs. Bilinçli yaptığım bir hareket yok yani. Özellikle bu gibi durumlarda nasıl davranmalıyız. Özel bir teknik vs. var mı acaba? 🥺