ktnzehra49 ben bugün kayınvalideme gideceğim 💃 patlıcanınız varsa kıymayı yuvarlak yuvarlak köfte yapın hafif kızwrtın. patlıcanı da kızartın normal yemeğini yapar gibi yapıp en son köfteyi de koyunca fırınlıyorum ben. gayet lezzetli oluyor. tabi ben buzlukta kızarmış patlıcanım ve hazır köftem olduğunda yapıyorum pratik geldiği için 😁