Kızlar 6 aylık bebeğime kaşıkla su veriyorum çogunda içmiyor çok üzülüyorum. İkeanın sulugu var ama çok boguluyor onda. Biberonla veriyorum arada ondan da pek alışık olmadıgı için içemiyor. Kısacası suluk için tavsiyeniz var mı?
Bi de bebek irmiği vs tavsiyeniz var mı? İlla almak şart mı sizce?