Selamlar 🌸 gecen hafta perşembe günü doğum yaptım. 36+4 2145gram doğdu. Şükür küveze girmedi ama kilosu 2050gr oldu 2 gün sonra. Doktorda mama takviyesi yap günde 3 sefer dedi. Birkaç gün yapabildim. Ancak şimdi hiç sıra gelmiyor bebek uyumaktan memeyi boşaltamıyor göğüslerim ağrımaya basladı ben onu uyandırana kadar süt boşa akıyor. Fazlasını sağmaya başladım ama onları verecek fırsat bile bulamazken mamayı hangi ara vereyim 😔🤦♀️ sinirlerim aşırı bozulmaya basladı bana bir akıl verin 🙏