Kızım 2800 dogdu suan 15aylık ama hep sınırının en altında zayıftı doktorum sagolsun hep vucudu dırenclı zayıflıgı sıkıntı degıl dedı bende esımde mınyonuz sıze cekmıs dedı ama gel gor analık ben her ogunde sınır krızı gecırdım 6ay emdı zor bela sonra mamaya basladım o da zor bela geldı 1yas ama yok neler neler ozene bezene hazırladım hep aglaya aglaya doktum nasıl yasıyor dıyordum bu kadar az yrmeyle bu ay doktor kontrolunde zınco yazdı cunku tırnaklarında sıkıntı vardı cınkosu eksık dedı balık yagı sordum baslama daha onun yerıne nutrıgen uzum basla dedı 1hafta oldu daha ıyı yıyor gıbı ama hala yumurta peynır falan asla yemez yemeklerden de canı ısterse 1 2yudum sadece corbaları guzel ıcmeye basladı bırde hıpp elmalı sutlu aldım ıcıne armut rendelıyorum 1caykasıgı bal 1cay kasıgı tahın cok sevdı sukur gecede 1bardak pınar devam sutu ıcıyor uyku arasında mamayı komple bıraktık sukur