1 yaşında oğlum, kan değerlerine bakıldı. Sidefer kullanıyorduk sabah akşam 10 ar damla. Doktorumuz şimdi bestironla değiştirdi 15 er damla şeklinde devam dedi. Her sabah keçiboynuzu özü 1 tatlı kaşığı yer, Her gün et tavuk köfte de yiyor güzel de besleniyor niye böyle oldu. Var mı tavsiyeniz ne yapmam gerekiyor.üzüldüm ya , ben hep kansızlıkla uğraştım şu yaşıma kadar bana mı çekti diye de üzüldüm 🥺🥺🥺