Si_se_ta_be benim de hem ayağım hem ellerim yanar😵💫😕 çok iğrenç bir şey gerçekten, hele de yazları zaten hava sıcak oluyor bi uyanıyorum ki ellerim cayır cayır yanıyor balkona çıkarım sıcak, balkon demirlerini tutarım, yıkarım ama nafile.. ayaklarım da eklenince iki kat eziyet oluyor. Hele bir gün kadirlideyiz (Osmaniye) gece bi uyandım sivrisinekler yemiş, ellerim yanıyor ayyy bi sıcak aklımı oynayacaktım. Sinekler de yüz kişi olsa gelir beni yer. Velhasılı çok zor gerçekten yaşayan bilir. Bende gebelik şekeri çıkmıştı ama benim annem ve erkek kardeşimde de oluyor. Kardeşimde şeker vs yok şükür. Kuzenimde de varmış bilmiyorum 🤷♀️