Oğlum 10 ay 20 günlük
anne, baba , dede, hadi, gel, arada adta diyor ilgisi genel olarak çok açık bir bebek doktoru bile farketti ayına göre çok algısı açık diye. Al ver komutunu çok güzel yapıyor , koltuk kenarında sıralamaya başladı yeni yeni ama bi yerden tutunup kalkamıyor henüz by by yapıyor alkış yapımıyor. Göz teması iletişimi çok iyi
Aklıma takılan intte yazılana göre sizi taklit etmiyorsa büyük sorun vardır diyor öyle taklit yeteneğimiz çok yok alkış yaptığımda yapmıyor tel sarar yapıyorum öylece bakıyor lütfen linçlemeyin ilk bebeğim bende burdaki annelerle fikir alışverişi yapmak istiyoruö