Bayezidin_annesi normalde BİM’in kendi markasının pembe olan üçlü bebek ıslak mendilini kullaniyorum memnunum. Onun dışında Prima puanı biriktirip Prima aqua pure alıyorum ondan da çok memnunum. Zaten çoğu zaman yikadigim için ıslak mendil pek kullanmıyorum ama bu ikisi hem ıslak hem yumuşak ve kalinlar. Uni baby markasının da birçok ıslak mendilini kullandım hiç memnun kalmadım