Alparslanbebek_1 13 aylık kızıma verdim alerji oldu. Ve çok uğraştık. Kesinlikle vermeyin. Doktorlara da danışın. Bal çok gereksiz be alerjik bişey. Birde emziğe batırıp vermek de çok zararlı. Bunu neden yapıyorsun ki? Bırak bebek bebekliğini yaşasın