Ben trendyoldan yoldan aldım kızım 2yasina gircek, memnunuz,kısım gibi dağınık yatak her bebise en güze yatak bu olsa gerek..ilerde korkuluk kısmını çıkartıp kullanabiliriz.tek kişilik yatak ta oh misler gibi uyuyor😅 çatısiz alim bence ,burda kim çatili aldıysa çıkarttıklarini okudum, gereksiz..ben çatısiz sade aldim diğer besgin cibinligini taktım gayet güzel oldu, cibinlik olmasa da olur tabi