2 aylik bebegim var. Bu süre içinde en başından beri memeyi aldiramadim. Her yöntemi denedim. Ayakta uykulu duşta çıplak vs ama olmadı. 2 3 dk emip birakiyor. Doktorda kilosu geri dedi. Mama takviyesine başladık. Kasikla yediriyordum. Sütümü de sağanak veriyordum. Ancak dün hemşire sağanak verirsen iki aya sütun biter dedi. Çok üzüldüm. Emsin istiyorum ama olmuyor. Tek çare sagmak kaldi. Sagarak verirsem sütüm biter mi aksini yaşayan olmadı mı merak ediyorum. En azında 8 aya kadar anne sütü alabilse cocugum. Lütfen fikir verin canım annelerim.