Kizlar kizim 2 yasinda 12.ayda ayirmistik yatagini yeni aldk odasini cok seviyordu.1aylik tatilde ne olduysa oldu.
Simdi asla odasinda yatmiyor ogle uykularinda direk benim yataga,odaya gidiyor..odasinda cilginca aglarken hic aglamadan bizim odada uyuyor.sorun su ki yatak yuksek oradan alsam uyaniyor,uyusa aklm hep onda kaliyor..gece de kalkip ortamiza gelince adamcagiz salonda uyumaktan suan hasta..
Neden bu kadar buyuk tepki gelistirdi odasina ve yatagina ? Bizim yanimizda o kadar huzurlu ki kiyamiyorum gece almamaya …kalktiginda gel kizim diyerek aliyoruz cunku yatagina goturdugumuzde gece yarisi bile olsa aglama…
belki bunu yapmam lazim. alisir bir sekilde yatagina almasam :(