Ohaezgi bence geçebilirsiniz size kalmış bir şey 🙂 ben kahvaltıya 7 ay 4 günlük başlamıştım, iki parmağınızla kolayca ezebildiğiniz her şeyi rahatlıkla yiyebilirler merak etmeyin, tabii yerken gözünüzü ayırmayın, bol bol ilk yardım videoları izleyin ki bunu klasik beslenme yapan annede bilmeli bence, ve ister istemez stres oluyorsunuz ilk zamanlar onu bebeğinize yansıtmayın ki daha sonra yeme bozukluğu oluşmasın bebeğinizde, zaten yutamayacağı parça olduğunda direkt ağızlarından atıyorlar ☺️