Merhaba arkadaşlar kendim için değil bir arkadaşım için soruyorum. E devletten arkadaşımın üniversite kaydını yapacağız (Eskişehir aöf 2) ama kayıt yapma alanına girildiğinde kayıt bulunamadı diyor bu ne demek? Bugün son yapmamız lazım ben kayıt yaparken hiç böyle olmamıştı