1,5 aylık bebeğim kaka ve gazını çıkardıktan sonra çok ağlıyordu doktor muayenesinden sonra anal fisür popysunda birden fazla çatlak var dedi anestol krem ve fito krem verdi 1 haftadır kullanıyorum ama hiç fayda etmedi.. başına gelen ve önereceği bişey olan var mı..
en son 8 gün kakasını yapmadı fitil vermemize tapman doktora götürdüğümüzde ultrasona yönlendirdiler şükür bişey çıkmadı sadece canı ağrıyp diye tutuyor içinde dedi doktor.. lavman verdi yaptı ancak her pıt yaptıktan sonra çok ağlıyor elimden bişey gelmiyor çok üzülüyorum