Bikahvee Hanımlar alyansını kaybettim alyans alacağım ama bir türlü karar veremedim bu sefer beyaz altın almak istiyorum önceki sarıydı sizler neler kullanıyorsunuz önerilerinizi de bekliyorum ve kullandığınız modelleride 😍🌸
Babybloom Bikahvee sarı ince düz altın. En klasik, ve en klas olanı bence. Evlilik bağının zarifliği hatırlatıyor bana
mavibahar1 Bikahvee Zen in mavi safir pırlantası kullanıyorum 😊 Çok zarif ve farklı duruyor. Herkesin aynı zaten. Farklı olun 😉
Deletedmom5284 Benim alyansımda sarıydı beyaz renk yaptırdım çok güzel oldu şimdi giydiğim her kıyafete yakışıyor, benim alyansım altınbaş kuyumculuktan, memnunum 3 senedir herşeyi değiştirdim bunu değiştirmedim eşim seçtiği için ❤️❤️
Winner İnce ve bombeli kullanıyorum parmağımı yormuyor. Altın tabi ki de. Beyaz altın pek kullanışlı olmuyor.