Hanımlar oğlum ortaokula başladı. Almayı düşünüyorum takip edebilmek amacıyla bebeğim ve ilkokula giden bir oğlum daha var. Okulu uzak değil ama ben bu zamanda güvenemiyorum tek göndermeye en azından içim bir nebze rahat eder diye düşünüyorum takip edebilmek amacıyla. Öneriniz kullandıklarınız şuna dikkat et dediğiniz memnun kaldığınız varsa bana yardımcı olur musunuz. İnternette 300 TL ye de var 1000 TL ye de. Ve her sim kart oluyor mu yani telefonda kullandığımız yoksa özel mi alınması gerekiyor sim kartın