Umut_merve Bebeğim 3 ay iki günlük bugün sağlık ocağına gittiğimde bıngıldağının kapandığını D vitaminini kesmemi söylediler. Bu durumu yaşayan var mı ?
Elifnisaaaa Umut_merve hayr canm yasamdim bebeğim 4+11 günlük hala kullaniyrz kapanmada yok tamamen şu an okuyunca sasrdim bende
Selinglr Umut_merve cok erken d vitaminini kesmek icin d vitamini sadece bıngıldak ixin değıl ve bu korona zamanında ozellikle önerıyorlar bence başka bir doktora danışın
Jument Umut_merve evet.. biz de yaşadık.. 3.5 aylıkken kapandı, doktor takip ediyor şu anda.. baş çevresi ölçüldü ve kan tahlili yapıldı. Doktor şu anlık bir sıkıntı yok dedi.
Umut_merve Jument Gititk geldik. Kapanmanın bir sorun olmayacağını kafa çapının ilerlemesinin önemli olduğunu söyledi.
melasya Umut_merve hic aciklik kalmamismi kapanmis derken bu ay icin ck erken kapanma yavas yavas 1,5 yilda kapanmasi gerek diye biliyorum.takip eden dr unuza danisin durumu
Demetmiss Umut_merve normal üç aylıkken bile kapanır demişti doktor ben altı aylıkken götürdüğümde. Baş çevresi ölçümleri normalse sorun olmaz inşallah
CeydaDmn Umut_merve 2 aylık asisinda bize de aynısını dedi bende çocuk dr yazdım ilacı kesme bi sorun yok dedi