ArasEgeninAnnesi Kızlar benımde bebegım 27 gunluk emzırıyorum dun yetersız geldı dıye bebevita aldım kullananlar ölçüsünü yazabilirmi ben mama konusunda tecrubesızım ilk bebegim oldugundan yazabılırmısın rıca etsem
sarasmom Ben kullandım ve hiç memnun kalmadığımı söylemiştim bir kere daha. Çok aşırı kusturdu ve kilo alımı durdu o hafta boyunca doktorum başka mamaya geçmemi istedi. Ve diğer mamada bu problemi yaşamadım. Şu an humana kullanıyorum. Tabi bu bebekten bebeğe fark edecek bir durum...
Bulutunannesi ArasEgeninAnnesi bebegin ayina gore degisiyor 2.5 aylik canim benimki sadece mama ile beslendigi icin 3 saatte bir 120 ml yapiyorum yani 4 olcek mama koyuyorum