Ilk dogdugunda sleepy almistim 1 numara 100 adet falan zor kullanabildim cok hizli buyuyolar. 1 numara cok fazla almayin 20 gunlukken falan 2 numara sleepy e gecmistik. Sleepynin bedenleri kucuk oluyor. Molfix kullandim ama bana biraz genis geldi. Genelde herkes begeniyor ama kotu bi bez degil. Simdi baby turco dogadan kullaniyorum .o da güzel incecik pamuklu güzel bir bez. Bebegim yeni dogdugunda şokun bezini de kullanmistim o da güzel icerigi temiz bir bez. Sleepy lastik izi cok yapiyor. Bide ön tarafi cok sisiyor sevemedim ben