Hazal11 valla benimkide öyle canım ay 20 günlük ellerini tutunca kendini yukarı kaldırıyo hafiften kalkıyo. Altına yastık koyuyorum bi 45 derece yatıırıyorum ellerini tutmadan kendi kalkcak oluyo bu seferde napsak oturtsak mı destekli bi şekilde. 10 gün sınra aylık kontrolümüz var videosunu çektim gösterecem bakalıl doktora iskelet sistemine zarar veririm die de korkuyorum bide sizin bebiş dönmeye başladı mı🙄