Çok normal. Benim kızım da öyleydi. Zamanla duyarsızlaşıyolar seslere. Parke çıtırtısına, dizimin çıtlamasına bile uyanıyodu. Şimdi öyle değil. 5.aydan sonra düzeldi. Ama bence tv, telefon, tablet fln olmasın o uyurken. Bunlar bebeği uykuda bile yoran şeyler